Hogyan készítsünk bontás nélküli cseréptető felújításról szóló cikkeket?
Az egyik oka annak, hogy az internet annyira népszerűvé vált, mert nagyon könnyű kapcsolatba lépni valakivel és megosztani valamit. Szerencsére a bontás nélküli cseréptető felújításról szóló információkat gyakran nagy mennyiségű ember továbbítja online. Olvassa el ezt a cikket, miközben többet tudhat meg a cikkek marketingjéről ezekkel a hatékony tippekkel.
Vizsgálja meg a témákat, mielőtt írna róla. Olyan embereknek próbál eladni, akik érdeklődnek a termék iránt, így ha nem úgy néz ki, mintha tudná, miről beszél, akkor tudják. Kutasson más blogokon, és használja a tényleges terméket, és az írás ezt tükrözi.
Ne aggódjon az online plágium miatt. Amikor egy másik webhely lemásolja írott munkáját, igényeljen hitelt a nyilvánosság számára történő hirdetésekkel, hogy hány webhely használja és bízik az anyagában. Fontolja meg a weblapjának összekapcsolását azokkal a weboldalakkal, amelyek tartalmát átvették. Ilyen módon hitelt igényelni sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet felvenni a szerzői jogi peres ügyekben.
Ha csak most indul, válasszon csak egy cikkkönyvtárat, amellyel dolgozik. Nézze át a cikkcímtár-adatbázisokat, hogy megtudja, melyik felel meg a legjobban, és törekedjen a megismerkedésre. Csak egy könyvtár használata segít megismerni a köteleket, mielőtt fejest ugrana a mezőre.
Néha a legjobb módszer lehet, ha valaki kreatív vagy új módszert keres számára a cikken keresztüli értékesítéshez olyan cikk segítségével, amely nem nyíltan marketingel valamit. Ha olyan cikket állít elő, amely nem szúrja be közvetlenül a terméket valakinek, de finoman azt sugallja, hogy több sikert érhet el.
Cikkekkel kapcsolatos új ötletekkel küzd? Próbáljon új szempontból írni. Célozza meg a fülke egy konkrét részét, amely mélyebbé teszi a dolgokat. Írjon információkat a gyerekekkel utazó családok számára. Vagy írjon az idősekről és utazási gondjaikról. Keresse meg azokat a problémákat, amelyekbe résbe esnek az emberek, és mindig talál valami írnivalót, amelyre igény van.
Ha olyan dolgok merülnek fel, amelyek megakadályozzák a cikk rendszeres megírását, próbálkozzon a kiszervezéssel. Ezt elhelyezheti olyan webhelyeken, mint a Craigslist. Azok az emberek, akik érdeklődnek a hirdetése iránt, felvehetik veled a kapcsolatot és mintákat adhatnak. Ezután kiválaszthatja, hogy kit szeretne írni a tartalmához. Ez olcsóbb lehet, mint néhány online “professzionális” írói csoport. Csak feltétlenül ellenőrizze a munkát, mielőtt benyújtja.
Ha korábban már küldött e-mailes hírleveleket az ügyfélkörének, ezek a hírlevelek segíthetik a cikkek marketing erőfeszítéseit. Használjon hírleveleket az új cikkek alapjául a webhelyén történő közzétételhez vagy a könyvtárakba történő beküldéshez. Próbálja meg átírni az anyagát ahelyett, hogy változatlanul felhasználná; el akarja kerülni annak lehetőségét, hogy a potenciális vásárló belefutjon a tartalom duplikálásába.
Ezek a tippek segíthetnek egy sikeres cikkmarketing-kampány kidolgozásában. Egyes fent említett módszerek általánosnak és egyértelműnek tűnhetnek, mert vannak. Ez az információ alapvető, de szilárd; fontos beépíteni és nem csak megfeledkezni róla.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: